Dragi Ljupovci 🙂
Svima šaljem veliki pozdrav iz Našica i veselim se susretu u ožujku!
Nego, po prvi puta imam problem sa slanjem izvješća, koje već dva dana pokušavam poslati. Sva su polja dobro ispunjena, a kada odem na pošalji izvješće – piše processing i na kraju se ne pošalje :/
Pročitala sam i sve upute koje su voditelji dobili na ovu problematiku, ali ne pomažu mi 🙁
Do sada sam svako izvješće uspjela uspješno poslati, pa ne znam jel postoji neki problem s aplikacijom ovih dana. Za svaki slučaj poslati ću Vam izvješće i na mail da mi se ne gomila administracija 🙂
Lijep pozdrav svima!
10 Comments
admin says:
03.02.2016. at 13:55
Poštovana Lea,
Nismo posljednjih tjedana ništa mijenjali vezano uz web stranicu i aplikaciju. Isto tako nismo primijetili ništa čudno, jer druga izvješća normalno dolaze.
Moguće da je postojao nekakav kratkotrajni zastoj na serveru, a na što mi ne možemo utjecati. Ili da je kompjuter s kojeg šaljete imao nekakav trenutni problem s konekcijom.
Probali smo danas poslati testna izvješća (sa slikama) i sve je radilo kako treba. Molimo vas da svoje izvješće pokušate poslati ponovno.
Lea Liovic says:
05.02.2016. at 14:06
Poštovani,
nadala sam se da ste u pravu, probala sam i od kuće, sa nekoliko različitih računala, s konekcijom je uvijek sve u redu. Sva polja su ispravno popunjena.
Poslala sam izvješće i na mail /ljubav u pokretu/ i evo ponovno sam sada probala ovdje ga objaviti, ne bi li imala na četvrtom laptopu sa trećeg mjesta više sreće :/
Sve se ispravno popuni, ne prepoznaje nikakav problem, samo mi kada stisnem “pošalji izvješće” piše processing i ne uspije poslati ni nakon pola sata 🙁
Možda postoji nekakav problem s mojom lozinkom, molim Vas savjet!
Administracija se skuplja i evo trebala bi poslati već i iduće izvješće!
Unaprijed hvala,
Lea Liović
admin says:
05.02.2016. at 14:43
Teško mi je reći uzrok. Evo upravo sam probao poslati i tjedno i mjesečno izvješće s više raznih profila. Svaki put je poslano bez problema. I sa slikama i bez.
Očito postoji neki konflikt, ali ne možemo ga locirati jer nama sve radi kako treba. Processing se napiše, stoji max. 2 sekunde i onda krene dalje, te napiše da je izvješće uspješno poslano.
Probat ću vidjeti s administratorima servera, možda postoji neki konflikt s bazom podataka, mada sumnjam jer izgleda da sve radi normalno. Ali čudno je da je sve i vama radilo normalno do prije par dana.
Darko
Lea Liovic says:
08.02.2016. at 9:31
Evo ja i dalje ne odustajem, pokušala sam ponovno, ovaj put i iduće izvješće, ali problem očito postoji. Čim stisnem na “processing” kao da se sve zablokira, ako treba pošaljem Vam i broj mobitela da se čujemo jer stvarno nije do mene, a gubim puno vremena na stalno iznova pisanje istog izvješća :/
Nadam se nekom rješenju, i pozitivnom odgovoru 🙂
Ivica Culjak says:
19.02.2016. at 11:39
I ja imam isti problem već nekoliko dana. Ne mogu poslati mjesečno izvješće kako je to bilo do sada. Jednostavno se stranica zablokira kad pritisnem “pošalji izvješće”.
Lea Liovic says:
29.02.2016. at 13:34
Poštovani,
evo samo da javim da sam napokon uspješno poslala izvješće 5.-te radionice 🙂
Izvješće o 3. i 4.-toj radionici samo u prethodna dva tjedna radi tehničkih smetnji, poslala na mail!
Lijep pozdrav, i vidimo se u četvrtak 🙂
Ivica Culjak says:
01.03.2016. at 9:30
Nadam se da sam i ja uspio upravo sad uspješno poslao svoje mjesečno izvješće koje nije funkcioniralo tijekom veljače.
Radujem se ponovnom susretu u četvrtak! Lijepi pozdrav iz Gradine (kod Virovitice)!
Snjezana Petkovic Snjezana Petkovic says:
01.03.2016. at 19:18
I ja imam isti problem kao i Lea.
Lijep pozdrav svima!
Lea Liovic says:
14.03.2016. at 11:01
Poštovani,
samo da opet prijavim problem slanja izvješća 🙁
Sve je isto kao prije, opet “prosessing” traje i do 1o min, i neće se poslati. Upravo sam izvješće poslala na mail 🙂
Lijep pozdrav svima!
Hana Siljan Bembic says:
07.04.2016. at 12:19
Lea, da ti možda nisu prevelike fotke pa zato “zeza” sa slanjem?