Preporučena literatura
za roditelje, odgajatelje, učitelje i druge stručnjake
-
Barkley, R. A. (2000): Taking charge of ADHD. New York: The Guilford Press
-
Bredekamp, S. (1996): Kako djecu odgajati Zagreb: Educa.
-
Davis, R. D. (2001): Dar disleksije. Zagreb: Alinea.
-
Diamond, M., Hopson, J. (2002): Čarobno drveće uma – kako razvijati inteligenciju, kreativnost i zdrave emocije vašeg djeteta od rođenja do adolescencije? Lekenik: Ostvarenje.
-
Dijete i društvo, časopis za prava djeteta (2001): Djeca s posebnim potrebama
(tematski broj). -
Došen, A. i Igrić, Lj. (2002): Unapređivanje skrbi za osobe s mentalnom
retardacijom. Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. -
Dryden, G., dr. Vos, J. (2001):Revolucija u učenju, Kako promijeniti način na koji svijet uči. Zagreb: Educa.
-
Faber, A. i Mazlish, E.(2000): Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila kod
kuće i u školi. Zagreb: Mozaik knjiga. -
Filipović, I. (1998): Kako biti bolji roditelj 1 i 2. Zagreb: Alinea.
-
Galetić, G.A. (2009.): Naša poticajna obitelj. Vodič za novopostale roditelje. Zagreb: Centar za edukaciju i savjetovanje.
-
Gordon, T. (1996): Škola roditeljske djelotvornosti. Zagreb: Poduzetništvo Jakić.
-
Greenspan, S. I. i Wieder, S. (2003): Dijete s posebnim potrebama. Poticanje
intelektualnog i emocionalnog razvoja. Zagreb: Ostvarenje. -
Igrić, Lj. (2004): Moje dijete u školi. Priručnik za roditelje djece s posebnim edukacijskim potrebama”. Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM.
-
Jull, J. (1996): Vaše kompetentno dijete. Zagreb: Educa.
-
Kiš-Glavaš, L.; Fulgosi-Masnjak, R. (2002): Do prihvaćanja zajedno: Integracija
djece s posebnim potrebama, Priručnik za učitelje. Zagreb: Hrvatska udruga za
stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM. -
Kiš-Glavaš, L., Teodorović, B. i Levandovski, D. (1997) : Program bazične perceptivno motoričke stimulacije. Zagreb: Fakultet za defektologiju.
-
Kocijan, D. i sur. (2000): Mentalna retardacija. Biologijske osnove, klasifikacija i
mentalno-zdravstveni problemi. Jastrebarsko: Naklada Slap. -
Longo, I. (2001): Roditeljstvo se može učiti. Zagreb: Alinea.
-
Levandovski, D. i Teodorović, B. (1991) : Kako poticati dijete s mentalnom
retardacijom. Priručnik za roditelje. Zagreb: Fakultet za defektologiju. -
Miljković, D., Rijavec, M., Lugomer- Armano, G.(2002): Bolje biti vjetar nego list, Psihologija dječjeg samopouzdanja. Zagreb: IEP.
-
Mustać, V. i Vicić, M. (1996): Rad s učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoj
školi. Zagreb: Školska knjiga. -
Ortner, G. (1998): Bajke koje pomažu djeci. Zagreb: Mozaik knjiga.
-
Phelan, Thomas W. (2005.): Sve o poremećaju pomanjkanja pažnje. Simptomi, dijagnoza i terapija u djece i odraslih. Lekenik: Ostvarenje d.o.o.
-
Posokhova, I. (1999): Razvoj govora i prevencija govornih poremećaja u djece, Priručnik za roditelje. Zagreb: Ostvarenje.
-
Rošić, N. (1998): Moje (ne)obično dijete. Zagreb: Mala biblioteka Hrvatske radiotelevizije.
-
Sullo, R. A. (1995): Učite ih da budu sretni. Zagreb: Alinea.
-
Stančić, Z., Ivančić, Đ. (1999): Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju. Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci.
-
Škarić, I. (1988): Govorne teškoće i njihovo uklanjanje. Zagreb: Mladost.
-
Škrinjar, J. (2001): Autizam: osnovne značajke i specifičnosti potrebne podrške, Dijete i društvo, 3, 303-318.
-
Teodorović, B., Levandovski, D., Pintarić-Mlinar, Lj. i Kiš-Glavaš, L. (1997): Stimulacija perceptivnih i motoričkih sposobnosti. Zagreb: Fakultet za defektologiju.
-
Veronek-Germadnik S. (2002): Upoznajmo se. Zagreb: Profil.
-
Zergolern-Čupak, Lj. i sur. (1998.): Downov sindrom-iskustva i spoznaje. Zagreb: Centar za rehabilitaciju.
-
Zovko, G. (1996): Odgoj izuzetne djece.Zagreb: Hrvatska akademija odgojnih
Znanosti -
www. centar.erf.unizg.hr/jedinice-centra
-
www.centarsreca.hr