Tehničko pitanje – problem sa slanjem izvješća

Tehničko pitanje – problem sa slanjem izvješća

Dragi Ljupovci 🙂

Svima šaljem veliki pozdrav iz Našica i veselim se susretu u ožujku!

Nego, po  prvi puta imam problem sa slanjem izvješća, koje već dva dana pokušavam poslati. Sva su polja dobro ispunjena, a kada odem na pošalji izvješće – piše processing i na kraju se ne pošalje :/

Pročitala sam i sve upute koje su voditelji dobili na ovu problematiku, ali ne pomažu mi 🙁

Do sada sam svako izvješće uspjela uspješno poslati, pa ne znam jel postoji neki problem s aplikacijom ovih dana. Za svaki slučaj poslati ću Vam izvješće i na mail da mi se ne gomila administracija 🙂

Lijep pozdrav svima!

10 Comments

  • Avatar
    admin says:

    03.02.2016. at 13:55

    Poštovana Lea,

    Nismo posljednjih tjedana ništa mijenjali vezano uz web stranicu i aplikaciju. Isto tako nismo primijetili ništa čudno, jer druga izvješća normalno dolaze.
    Moguće da je postojao nekakav kratkotrajni zastoj na serveru, a na što mi ne možemo utjecati. Ili da je kompjuter s kojeg šaljete imao nekakav trenutni problem s konekcijom.

    Probali smo danas poslati testna izvješća (sa slikama) i sve je radilo kako treba. Molimo vas da svoje izvješće pokušate poslati ponovno.

  • Avatar
    Lea Liovic says:

    05.02.2016. at 14:06

    Poštovani,

    nadala sam se da ste u pravu, probala sam i od kuće, sa nekoliko različitih računala, s konekcijom je uvijek sve u redu. Sva polja su ispravno popunjena.

    Poslala sam izvješće i na mail /ljubav u pokretu/ i evo ponovno sam sada probala ovdje ga objaviti, ne bi li imala na četvrtom laptopu sa trećeg mjesta više sreće :/

    Sve se ispravno popuni, ne prepoznaje nikakav problem, samo mi kada stisnem “pošalji izvješće” piše processing i ne uspije poslati ni nakon pola sata 🙁

    Možda postoji nekakav problem s mojom lozinkom, molim Vas savjet!

    Administracija se skuplja i evo trebala bi poslati već i iduće izvješće!

    Unaprijed hvala,

    Lea Liović

  • Avatar
    admin says:

    05.02.2016. at 14:43

    Teško mi je reći uzrok. Evo upravo sam probao poslati i tjedno i mjesečno izvješće s više raznih profila. Svaki put je poslano bez problema. I sa slikama i bez.

    Očito postoji neki konflikt, ali ne možemo ga locirati jer nama sve radi kako treba. Processing se napiše, stoji max. 2 sekunde i onda krene dalje, te napiše da je izvješće uspješno poslano.

    Probat ću vidjeti s administratorima servera, možda postoji neki konflikt s bazom podataka, mada sumnjam jer izgleda da sve radi normalno. Ali čudno je da je sve i vama radilo normalno do prije par dana.

    Darko

  • Avatar
    Lea Liovic says:

    08.02.2016. at 9:31

    Evo ja i dalje ne odustajem, pokušala sam ponovno, ovaj put i iduće izvješće, ali problem očito postoji. Čim stisnem na “processing” kao da se sve zablokira, ako treba pošaljem Vam i broj mobitela da se čujemo jer stvarno nije do mene, a gubim puno vremena na stalno iznova pisanje istog izvješća :/

    Nadam se nekom rješenju, i pozitivnom odgovoru 🙂

  • Avatar
    Ivica Culjak says:

    19.02.2016. at 11:39

    I ja imam isti problem već nekoliko dana. Ne mogu poslati mjesečno izvješće kako je to bilo do sada. Jednostavno se stranica zablokira kad pritisnem “pošalji izvješće”.

  • Avatar
    Lea Liovic says:

    29.02.2016. at 13:34

    Poštovani,

    evo samo da javim da sam napokon uspješno poslala izvješće 5.-te radionice 🙂

    Izvješće o 3. i 4.-toj radionici samo u prethodna dva tjedna radi tehničkih smetnji, poslala na mail!

    Lijep pozdrav, i vidimo se u četvrtak 🙂

  • Avatar
    Ivica Culjak says:

    01.03.2016. at 9:30

    Nadam se da sam i ja uspio upravo sad uspješno poslao svoje mjesečno izvješće koje nije funkcioniralo tijekom veljače.
    Radujem se ponovnom susretu u četvrtak! Lijepi pozdrav iz Gradine (kod Virovitice)!

  • Avatar
    Snjezana Petkovic Snjezana Petkovic says:

    01.03.2016. at 19:18

    I ja imam isti problem kao i Lea.
    Lijep pozdrav svima!

  • Avatar
    Lea Liovic says:

    14.03.2016. at 11:01

    Poštovani,

    samo da opet prijavim problem slanja izvješća 🙁

    Sve je isto kao prije, opet “prosessing” traje i do 1o min, i neće se poslati. Upravo sam izvješće poslala na mail 🙂

    Lijep pozdrav svima!

  • Avatar
    Hana Siljan Bembic says:

    07.04.2016. at 12:19

    Lea, da ti možda nisu prevelike fotke pa zato “zeza” sa slanjem?

Leave a reply

You must be logged in to post a comment.